11.4.2011

Kuura's obedience training

Eilisten tokoilujen eka harjoitus oli paikallaolo. Hyvin pysyi Kuura paikalla, vaikka mä menin piiloon.


Tämän jälkeen ohjaaja halusi nähdä kaikkien noudot. Kuuralla nouto on muuten tosi hyvä, mutta tositosi hidas.. Nyt sitten jatketaan lelun kanssa harjoittelua, jotta saataisiin vauhtia mukaan.

Eilen jatkettiin myös ohjatun suuntien treenausta. Kuuralla oli jostain syystä aluksi vähän vasen suunta hukassa. Kouluttaja ei katsonut tätä harjoitusta ollenkaan, koska keskityttiin siihen noutoon.. No jospa ens kerralla tehtäis tätä taas. :D


Yksikseen harjoittelin seuraamista, peruuttamista ja liikkeestä istumista. Seuraaminen oli jotenki karseeta mun mielestä. Kuura jättäytyy taakse ja kontakti oli hukassa. Mä jo luulin, että olin saanu tämän toimimaan. Voi prkl!! :/ Peruuttamista tehtiin hyppyrimojen yli. Vähän oli jalat koiralla hukassa.. :DD Tätä pitää siis edelleen treenailla. Liikkeestä istuminen menee jo samaan suuntaan ja ilman apuja!! JEEEEEEE!!

                                          




Saatiin vielä lopuksi kysyä neuvoa johonki ongelmaan. Mä pyysin apua luoksetulon pysäytykseen. Kouluttaja sanoi, että alkaa työstämään sitä kosketusalustalla. Tänään on tarkoitus kokeilla miten se toimii.. Jännityksellä odotan lopputulosta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti