11.11.2011

Uusi tulokas Viuhti

Meille lähti lokakuun Kuopio reissulla vahingossa Viuhti matkaan. Mä siis tiesin, että Viuhti etsii kotia, mutta mulla ei ollut todellakaan tarkoitus ottaa sitä meille. Mä sit näin Viuhtin Sannan luona ja vähän touhusin sen kanssa... Mun oli vaan PAKKO saada se itselleni. Viuhtilla on ihan mahtava työmoottori ja se on älyttömän kaunis koira. :) Uuden tulokkaan kanssa on tarkoitus harrastaa agilitya ja tokoa. Muuten me varmaan puuhastellaan pk-lajien parissa ja käydään varmaan paimentamassa jossain vaiheessa. Näyttelykehässäkin pyörähdetään ainakin sen pakollisen tuloksen saamiseksi. Agility tulee kuitenkin olemaan ihan ykkönen tän tykin kanssa. ;)


1 kommentti:

  1. Mun pitikin kysyä että jäikö se Viuhti teille, mutta näköjään jäi. Tsemppiä tuleviin koitoksiin! :)

    VastaaPoista